Småbrukskontoret er et fullservice markedsføringsbyrå. Kjernekompetanse er datadreven markedsføring, innholdsstrategier og uttak, merkevare og innsikt, bærekraftsrådgivning, design og visuell kommunikasjon.
Innovasjon Norge
—
å
Innovasjon Norge/Business Norway
Markedsstrategier, markedsplaner, prosess- og prosjektledelse.
Oppdraget har bestått i å bidra til verdiskaping ved å posisjonere Norge som en attraktiv forretningspartner av bærekraftige løsninger til internasjonalt næringsliv og investorer. Oppdraget gjøres sammen med Oceans-gruppen.
Skogbrand
—
å
Skogbrand Forsikringsselskap
Strategi, CRM, trykksaker, kampanjesider og sosiale medier.
CRM-løp, kundekommunikasjon og uttak i alle kanaler for konvertering av 42.000 kunder til oppdaterte og klimatilpassede produkter. Kampanjesider til eksisterende og nye kunder for å bygge relevans om klimaendringer og økende skadeomfang, og uttak i sosiale medier. Arbeidet gjøres sammen med Æra Strategic Innovation.
Operafest Røykenvik
—
å
Operafest Røykenvik
Videreutvikling av visuell profil, markeds-, merkevare-, salg- og innholdsstrategier, utarbeidelse av konsepter og kampanjer, profilhåndbok, merkevareinnsikt, målgrupper og segmentering, hjemmesider, foto og video, plakater, programfoldere, annonser og kommunikasjon i sosiale meder.
Hurtigruten Norge
—
å
Hurtigruten Norge
Innholdsstrategi for Hurtigruten Norges globale hjemmesider. Dobbelt interessent- og vesentlighetsanalyse. Strategi for hvor i kundereisen bærekraftstiltakene bør kommuniseres, og hvordan.
Utvalgte Hoteller og Spisesteder
—
å
Utvalgte Hoteller og Spisesteder
Kommunikasjonsstrategi, års- og redaksjonsplan, nye hjemmesider, videoinnhold og bærekraftstrategi.
Hurtigruten. Norway's Coastal Kitchen
—
å
Illustrasjon og utarbeidelse av profil og flasketags for Hurtigrutens musserende vin, Havets Bobler, som har blitt lagret på 34 meters dyp i Norskehavet. Arbeidet ble gjort av designstudioet vårt, SBK.
Småbrukskontoret er et fullservice markedsføringsbyrå. Kjernekompetanse er datadreven markedsføring, innholdsstrategier og uttak, merkevare og innsikt, bærekraftsrådgivning, design og visuell kommunikasjon.
Innovasjon Norge
—
å
Innovasjon Norge/Business Norway
Markedsstrategier, markedsplaner, prosess- og prosjektledelse.
Oppdraget har bestått i å bidra til verdiskaping ved å posisjonere Norge som en attraktiv forretningspartner av bærekraftige løsninger til internasjonalt næringsliv og investorer. Oppdraget gjøres sammen med Oceans-gruppen.
Skogbrand
—
å
Skogbrand Forsikringsselskap
Strategi, CRM, trykksaker, kampanjesider og sosiale medier.
CRM-løp, kundekommunikasjon og uttak i alle kanaler for konvertering av 42.000 kunder til oppdaterte og klimatilpassede produkter. Kampanjesider til eksisterende og nye kunder for å bygge relevans om klimaendringer og økende skadeomfang, og uttak i sosiale medier. Arbeidet gjøres sammen med Æra Strategic Innovation.
Operafest Røykenvik
—
å
Operafest Røykenvik
Videreutvikling av visuell profil, markeds-, merkevare-, salg- og innholdsstrategier, utarbeidelse av konsepter og kampanjer, profilhåndbok, merkevareinnsikt, målgrupper og segmentering, hjemmesider, foto og video, plakater, programfoldere, annonser og kommunikasjon i sosiale meder.
Hurtigruten Norge
—
å
Hurtigruten Norge
Innholdsstrategi for Hurtigruten Norges globale hjemmesider. Dobbelt interessent- og vesentlighetsanalyse. Strategi for hvor i kundereisen bærekraftstiltakene bør kommuniseres, og hvordan.
Utvalgte Hoteller og Spisesteder
—
å
Utvalgte Hoteller og Spisesteder
Kommunikasjonsstrategi, års- og redaksjonsplan, nye hjemmesider, videoinnhold og bærekraftstrategi.
Hurtigruten. Norway's Coastal Kitchen
—
å
Illustrasjon og utarbeidelse av profil og flasketags for Hurtigrutens musserende vin, Havets Bobler, som har blitt lagret på 34 meters dyp i Norskehavet. Arbeidet ble gjort av designstudioet vårt, SBK.