operafest røykenvik

Videreutvikling av visuell profil, markeds-, merkevare-, salg- og innholdsstrategier, utarbeidelse av konsepter og kampanjer, profilhåndbok, merkevareinnsikt, målgrupper og segmentering, foto og video, plakater, programfoldere, annonser, kommunikasjon i sosiale meder og hjemmesider.

—> Vi har fungert som operafest Røykenvik sin markedsavdeling med fullt ansvar for all strategi, kommunikasjon og uttak i alle kanaler. Dette engasjementet, tilsvarende 500 timer gratisarbeid, er vår måte å gi tilbake til lokalsamfunnet på. Ved å støtte kulturlivet bidrar vi til å skape verdier utover vår daglige virksomhet, noe som styrker båndene mellom næringsliv og kultur i regionen.

Visuell identitet & web

Innsikt og merkevarebygging

operafest røykenvik

Konsept: «Opera oversatt»

kampanjer

operafest røykenvik

operafest røykenvik

alle tjenester

KUNDER

& ARBEIDER